Nauji e-komercijos sprendimai UAB ,,Ekointera“

UAB ,,Ekointera“ nuo 2022 m. vasario mėnesio įgyvendina projektą pagal 2014-2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos priemonę Nr. 13.1.1-LVPA-K-860 „E. komercijos modelis COVID-19“. Projektas skirtas e-komercijos modelio diegimui. Siekiant vykdyti pelningą veiklą Covid-19 paveiktoje rinkoje, taip pat didinti teikiamų paslaugų patrauklumą bei įmonės produktyvumą, projekto apimtyje bus sukurta klientų savitarnos sistema. Įdiegus naująjį klientų savitarnos sprendimą UAB ,,Ekointera“ klientai galės susikurti vartotojo paskyrą ir naudotis e-parduotuvės siūlomomis galimybėmis: stebėti siūlomų paslaugų asortimentą, matyti akcijų pasiūlymus ir naujienas, apmokėti pirkinių krepšelį bei sekti savo pirkimų istoriją. Įmonės administracijai pardavimų modulio įdiegimas suteiks galimybę paprasčiau ir greičiau išanalizuoti klientų poreikius bei priimti įmonei palankią rinkodaros strategiją. Projekto rezultatų dėka tikimasi geriau atliepti klientų lūkesčius, sudaryti palankias sąlygas įmonės pajamoms augti.

Projektas finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo, kaip Europos Sąjungos atsako į COVID-19 pandemiją priemonė.

Projekto pavadinimas: UAB ,,Ekointera“ e-komercijos modelio diegimas
Projekto numeris: 13.1.1-LVPA-K-860-01-1249
Projekto pradžia: 2022 m. vasario 22 d.
Projekto pabaiga: 2023 m. vasario 18 d.
Projekto vertė: 25.917,20 Eur (iš jų paramos lėšų – 19.437,90 Eur).